You light up my life

 

 

So many nights I sit by my window

多少個夜晚   我獨坐窗前

 

Waiting for someone to sing me his song

等待有人為我唱情歌

 

So many dreams I kept deep inside me

多少個美夢我深藏心中

 

Alone in the dark   獨自在深沉的黑暗中

 

But now you've come along

如今   你來到我身邊

 

And you light up my life

你照亮我的生命

 

You give me  hope to carry on

帶給我繼續向前的希望

 

You light up my days and fill my nights with song

你照亮我的白晝 用歌填滿我的夜晚

 

Rolling at sea,  adrift on the water

在海中翻轉  載沉載浮

 

Could it finally I'm turning for home?

這一切是否結束  我正要回家了?

 

Finally a chance to say  " hey, I love you"

終於有機會說~~嗨~~我愛你~~

 

Never again to be all alone

永遠~~再也不會~孤單一人

 

It can't be wrong       它不會是錯的

 

When it feels so right    當一切如此美好

 

Cause you ~~you light up my life

因為你照亮我的生命

 

 

 

 

 

玫瑰心語:

 

這首歌

是以前玫瑰在餐聽跑場時

經常彈唱的一首英文老歌

 

 

它常常被客人點唱

玫瑰加上自己的翻譯

希望大家可以在淺顯的詞句裡

找到真愛

 

 

 

 

 

 

唯有真愛

~~~~~~~~~~~才能照亮生命~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 玫瑰心語~~~~~~0516   午后~~~~~~~~~~~

 

 

現在~~~~玫瑰想唱這首歌~~~~

 

獻給~~~遠方~~~~~~~~親愛的你~~~~~~~

 

 

謝謝你~~~~親愛的~~~~~~~~~

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    玫瑰 發表在 痞客邦 留言(439) 人氣()